Kwaliteit

Kwaliteit is volgens ons alleen te verkrijgen en te behouden door een combinatie van:

  • Een goede communicatie tussen alle betrokken partijen.
  • Gebruik van de passende schoonmaakmiddelen en duurzame materialen
  • Goed opgeleid personeel met de juiste instructies en motivatie.
  • Periodieke controles
  • Snel oplossen van eventuele klachten.

Bij Blinq werkt al het personeel volgens deze aspecten.Er is een duidelijke communicatie met de klant en tussen het schoonmaak- en kantoorpersoneel, de buitendienst en de directie.

Wij maken gebruik van schoonmaakmiddelen en materiaal van een hoge kwaliteit. Voor elke toepassing hebben wij het juiste middel en/of materiaal. Deze producten kunnen wij tegen een zeer scherpe prijs inkopen. De klant profiteert hiervan op twee manieren: in prijs en kwaliteit!

Ons personeel wordt optimaal begeleid en getraind in de “kunst” van het schoonmaakwerk. Dit in combinatie met de periodieke controles zorgt voor een optimaal resultaat.

Kwaliteitscontrole

Er word maandelijks een controle gehouden, er word gekeken naar de kwaliteit van de schoonmaakwerkzaamheden de werkwijze van het personeel.Dit wordt ingevuld op het controleformulier wat zowel voor uw administratie is, als voor die van ons.

Wij vinden het uiterst belangrijk om een goede en constante kwaliteit te leveren. Als er klachten zijn willen wij dit graag weten! U kunt gebruik maken van ons klachtenformulier, hierop kunt u uw klacht aangeven en per fax of per Email naar ons toezenden. Wij zullen het probleem zo snel mogelijk voor u oplossen. Natuurlijk zijn wij ook telefonisch bereikbaar voor eventuele klachten en/of opmerkingen.